Dream what you want to dream, go where you want to go, be what you want to be. Because you have only one life and one chance to do all the things you want to do.
RSS

Sunday, June 13, 2010

apArMent AdeKku

ari ni merupakan ari kedua cuti aku....sekarang ni aku ade kat umah aisya kat s.alam...aisya xdapat nak balek umah coz ari sabtu petang die ade kelas...jadi, aku n alang pun gi la umah die...apartment die apartment perdana...betul2 sebelah GIANT s.alam...org2 s.alam mesti tau nye...ooo...baru aku tau...die duk apartment luar kolej...dari luar nmpak x semegah je...tapi bile masuk..NOT BAD...!!! ade 3 bilik...pas2 die ade TV, washing machine, peti ais(yg besar ye...bkn cm yg bley bwak kat ilmiah 2)...pas2 perabot dapur sume ade...lagi satu...apartment die ade swimming pool...huhu...ade gak rase jeles cikit...haha

duk kat cni TIADA CURFEW okay...bebas sgt...apartment die mmg di arrange kan oleh kolej...tapi xsume kat cni dak2 kolej...ade gak family, dak2 bujang...so, kepada yg sukekan privacy memang x berapa sesuai duk cni coz org bebas kuar msuk..laki pompuan xkire...kene pandai jage diri...tapi, sape2 yg sukekan independent mmg sesuai sgt la...haha...kalo aku, aku suke bende2 yg ade dalam umah die tapi nak environment cam kat muadzam 2...haha

ari ni, aku pun nak balek umah dah...pape pun for me my bilik kat umah sndiri still the best....haha...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: