Dream what you want to dream, go where you want to go, be what you want to be. Because you have only one life and one chance to do all the things you want to do.
RSS

Sunday, February 21, 2010

apa dah jadi..????

alamak..!!! cuti ku hanye tinggal seminggu..huhu...mlas sgt nak blek u ni...tpi xpe la...sem dpan last sem aku utk foundation ni...pas2 dah start degree...xsbar la nak nek degree..hihi...ye la...kwan2 aku yg len rmai dah nek degree...biela, aina sume dah degree...he...sebenarnye aku bkan nak cite psal degree2 ni...lmbat lgi...=) aku nak cite psal prangai aku yang agak gile skg ni...huhu


aku xtau nape...skg ni aku cam xbtol sgt...prangai aku..mood aku...dah gilerrrr ke aku ni...huhu...kdg2 aku cam cpat mrah...laptop jem ckit je aku cam nak cmpak2 dah die...bile aku jdi cm2 ayah mesti kate..."wa, tu dugaan kcik je...tuhan bru nak uji ngan bnde kcik je wa dah nak mrah...cbe tenangkan diri...sruh diri 2 sabar"...aku try n dpat gak la control dri..hihi...pas2 lgi stu, aku mengalami pnyakit cemburu yg melampau...cian my abg...sori dear...huhu =( 

jgn mrah ye..(^_^)..

aku pun xtau nape sume ni jadi kat aku...nape ehh...????????? huhu...xpe la...sape2 yg berhadapan ngan aku arap bnyak2 la bersabar...n yg pling pnting ~ ~ ~

dear, i luv u so much....sori 4 everything...=)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: